عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

مظلومي: منطقي بازي کرديم و برديم
سرمربي تيم استقلال پس از پيروزي استقلال مقابل نسف قارشي اظهار داشت: نسف در اين بازي خيلي خوب بازي کرد و به نظرم جايگاه اين تيم چهارم جدول نبود. من براي اين تيم آرزوي موفقيت مي‌کنم. مظلومي ادامه داد: به نظرم ما بازي خيلي خوب و منطقي را ارائه داديم مخصوصا در نيمه اول که با برنامه دقيق و استفاده از ضدحملات توانستيم به گل هم برسيم. نسف هم تيم شايسته‌اي بود ولي در گروه سختي قرار داشت.
مظلومي در خصوص رويارويي تيمش با سپاهان در مرحله بعدي بازي‌هاي ليگ قهرمانان آسيا افزود: متاسفم که يک تيم ايراني بايد از گردونه مسابقات حذف شود. البته فرصت کمي هم براي اين بازي داريم ولي مطمئن باشيد با تمام توان براي صعود تلاش خواهيم کرد.

*******************************************

ايران - کره شمالي 18 مهر در ورزشگاه آزادي
دبيرکل فدراسيون کره شمالي در نامه‌اي به نبي از موافقت اين فدراسيون براي برگزاري ديدار دوستانه با ايران خبر داد .در اين نامه آمده است: براساس نامه اي که 13 مي 2012 برابر با يکشنبه 24 ارديبهشت 2012 از سوي فدراسيون فوتبال ايران به فدراسيون فوتبال کره شمالي ارسال شد، با برگزاري ديدار دوستانه ايران و کره شمالي به پيشنهاد فدراسيون فوتبال ايران در تاريخ 9 اکتبر 2012 برابر با 18 مهر 91 در تهران موافقت مي کنيم.

*******************************************

براي پيروزي در سوپرجام ايراني تلاش مي‌کنيم
مديرعامل باشگاه استقلال گفت: اين خواست خدا بود که با تلاش بچه‌ها بتوانيم به مرحله بعدي مسابقات صعود کنيم. فتح‌اله‌زاده مديرعامل باشگاه استقلال پس از پيروزي استقلال در بازي پاياني مرحله گروهي ليگ قهرمانان اظهار داشت: بچه‌ها امروز مثل هميشه با غيرت ايراني‌‌شان توانستند به پيروزي برسند. اين خواست خدا بود که با تلاش بچه‌ها بتوانيم به مرحله بعدي مسابقات صعود کنيم.
مديرعامل استقلال در خصوص رويارويي استقلال و سپاهان در مرحله بعدي بازي‌ها اضافه کرد: معتقدم براي اولين بار سوپر جام ايراني را خواهيم داشت که همه تلاش تيم استقلال براي پيروزي در اين بازي مهم خواهد بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1030
بازدید دیروز : 1277
بازدید هفته : 3372
بازدید ماه : 3256
بازدید کل : 283734
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس